Temperature di culore è culore di LED

Température de couleur de la source de lumière :

A temperatura assoluta di u radiatore cumpletu, chì hè uguale o vicinu à a temperatura di culore di a fonte di luce, hè aduprata per discrìviri a tavola di culore di a fonte di luce (u culore vistu da l'ochju umanu quandu osserva direttamente a fonte di luce). chì hè ancu chjamatu a temperatura di culore di a fonte di luce. A temperatura di u culore hè spressione in a temperatura assoluta K. Temperature di culore diffirenti pruvucarà a ghjente per reagisce in modu diversu emutivu. In generale, classificà a temperatura di culore di e fonti di luce in trè categurie:

. Luce di culore caldu

A temperatura di u culore di u lume caldu di u culore hè sottu à 3300K. A luce di u culore caldu hè simile à a luce incandescente, cù parechji cumpunenti di luce rossa, chì dà à e persone un sensu caldu, sanu è còmode. Hè adattatu per famiglie, residenze, dormitori, ospedali, alberghi è altri lochi, o lochi cù bassa temperatura.

Luce bianca calda

Chjamatu ancu culore neutru, a so temperatura di u culore hè trà 3300K è 5300K Luce bianca calda cù una luce dolce face chì a ghjente si sente felice, cunfortu è serena. Hè adattatu per negozi, ospedali, uffizii, ristoranti, sale d'attesa è altri lochi.

. Luce di culore friddu

Hè ancu chjamatu culore di u sole. A so temperatura di culore hè sopra à 5300K, è a fonte di luce hè vicinu à a luce naturale. Hà un sensu luminosu è face a ghjente cuncentrazione. Hè adattatu per uffizii, sale di cunferenza, aule, saloni, saloni di design, sale di lettura di biblioteca, finestre di mostra è altri posti.

Pruprietà cromogenica

U gradu à quale a fonte di luce presenta u culore di l'uggetti hè chjamatu rendering di culore, vale à dì u gradu à quale u culore hè realistu. A fonte di luce cù una resa di culore altu rende megliu nantu à u culore, è u culore chì vedemu hè più vicinu à u culore naturali. A fonte di luce cù una resa di culore bassu rende peghju nantu à u culore, è a deviazione di u culore chì vedemu hè ancu grande.

Perchè ci hè una diffarenza trà alta è bassa prestazione? A chjave si trova in e caratteristiche di splitting light di a luce. A lunghezza d'onda di a luce visibile hè in a gamma di 380nm à 780nm, chì hè a gamma di luce rossa, aranciu, gialla, verde, blu, blu è viola chì vedemu in u spettru. Se a proporzione di luce in a luce emessa da a fonte di luce hè simile à quella di a luce naturale, u culore vistu da i nostri ochji serà più realistu.

1

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Mar-12-2024